1

Hejhej! Idag när jag cyklade tiill skolan, förbi sunnanå började nå små pojkar kasta snöbollar eftermig. Jag visste som inte vad jag skulle ta till och ignorerade det enda till en av dom träffade mig mitt i skallen. Jag skrek att dom skulle lägga av och fortsatte cykla, men då kom den rackarn efter mig och satsade. Då bröt helvettet ut. Satan vad arg jag blev. :@ , skällde ut dom och där rök min glada dag.  Men som tur så hjblev det bättre när mina kära klasskamrater gjorde kramring, till min ära , eftersom jag far imorrn och får inte träffa dom på en månad ! Då blev jag glad :] älskar min klass<3

Vid tolv for jag på stan och åt lunch med bror,kusin och hennes kille. Vi hamnade på tatung och åt deras lunchbufé. Fy vad gott!

Ikväll ska jag på blinddate hos frida, hon har tydligen gjort middag och allt, tihihi:] och imorrn bär det av!






Är helt besatt av den ^^ om det kunde vara så i verkligheten.. Det blir att läsa alla tre böckerna på semestern! Yeiii!

Kommentarer
Postat av: Amandaaaaaa

HA SÅ HIMLA KUL STINA :D

så ses vi kasnke i hettan hahahaha :*

2008-12-05 @ 16:56:57
URL: http://howyouremindme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig ;)?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den !)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat ?:

RSS 2.0