Pojken utan mobil

Heeeeejhooppp! Två koppar kaffe. Jag mår jätte bra idag :D! Haft väldigt låång dag idag, med mkt lektioner. Men jag tycker ändå att det varit toppen , på nått vis har jag överlevt ! Till och  med att jag fick stanna kvar en timme längre än alla andra kunde inte rubba mitt strålande humör!!
Ikväll ska jag bara chilla hemma ensam, hjälpa mamma med mat för middagen på lördag, vi ska få fin främmande av emmas familj. Sen så måste jag också städa mitt rum, det går knappt att komma in, haha. Meen det blir skönt där kring nio tiden, när man har gjort bort allt, bara kan lägga sig på sängen med en god bok och lyssna på muik! woow

smsa!



Detta är en saga om en pojke, nicke the män,
ja, han är tammetusen ruggit frän.
Brunhårig, brunögdd med en smidig kropp,
ja, han är snygg från tå till topp.
Men nu ska ni få höra den riktiga haken,
han har ingen mobil och det avgör hela saken.
Det är så att i dagens ungdom kan man inte vinna nån tös,
om man inte kan smsa graciöst.
Men då har jag ett tips till nicke the män,
han som är så jätte frän.
Skaffa dig en mobil, det gör susen,
och ladda med 200 spänn, gratis sms, 3000.
Så gör nu bara som jag säger,
sen är det bara att börja raggar tjejer.


av Mig

Kommentarer
Postat av: hanna

HAHAHAH jag dör, nickedikten..

2008-08-28 @ 17:59:00
URL: http://hannafahlgreen.blogg.se/
Postat av: SNADRAW

AHHAHA DET VAR DEN FAGRASTE DIKT JAG SKÅDAT!

2008-08-28 @ 22:28:30
URL: http://sandrawidman.blogg.se/
Postat av: emma

HAHAH så king dikt!

2008-08-30 @ 16:19:59

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig ;)?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den !)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat ?:

RSS 2.0