Inget knäcker mig

Halojsan! , Måndag igen. Känns tungt. Fast det goa är att vi har typ inte haft några lektioner idag :D
Klockan 10.10 hade vi våran första lektion, ensambel A, där vi gick igenom kursplanen och startade upp med en rocklåt "It's only love" by Bryan Adams. Rättså bra start eftersom fem ackorden som användes gick runt runt hela låten.
Sen hade vi lunch och efter det gympa. Där planerade vi mest bara. Sista lektionen var då gitarr, men eftersom det blivit fel i grupperna så blev det inte så mkt spelande idag. Bara visa vad vi kunde och sen fick vi gå! =)

En annan händelsefull sak var att jag sökte in till espri, haha. Men desvärre kom jag nog inte med, hahha ;) inte så konstigt för att det gick USELT, mina nerver pallar inte sånna dära intagningar !! JAja, jag fortsätter väl tralla för mej själv , och får satsa på pianot istället, vilket är MYCKET roligare :D ! Grattis då till, Sandra, Hanna och Frida som kom med !

Ikväll har hjag inga planer faktiskt, eller jag ska nog ut och springa för jag har så jäddrans mkt spring i bena. Det liksom är sockerdricka så att det pirrrar sådära, haha ! Kan bero på mina två koppar kaffe jag druckit idag, vet inte. Senså ska jag upp på Expert och få en telefon. Denna gång ska jag nog välja en ny :) vi får se vad det bblir för en;)
Då säger jag väl tack och adjö för idag, hahah har typ aldrig skrivit så här långt! Det blir inte nån vana ;)


 
Roligt att vara tillbaka=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig ;)?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den !)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat ?:

RSS 2.0