Huh ?

Lördag, igår, har jag bara chillat. Typ legat i sängen hela dagen, lite sliten från igår kanske :} . Vid klockan sex kom emmas familj och Lundmarks på middag. Vi hade kräftskiva däringår inte bara kräftor utan lax, pajjer m.m. När vi ätit efterrätt klart så drog vi ut. Vi for först förbi Bazze men landade sedan i Sofias lägenhet. Där var Malin och Lova också, vi gjorde drinkar och hadde oss! Sen drog vi till Bazze igen. Det var rättså mkt folk, men alla satt bara  i sofforna och chillade, så vi drog ut och tjuvhoppade studsmatta hos grannen och busade! Hihi, en kul med konstig kväll ;)!
Åt vitlök på kvällen (U) för att min förkylninng ska gå över!


Söndag ; Blev väckt av brodern min kring halv 10, han ville ha sällskap ut till golfbanan. Så jag samlade krafter och steg upp. Det blev 9 hålsbanan, sen drog vi hem till farfar, han har flyttat till anderstorp nu.
Ikväll blir det chilla troja =) men ska först ut en sväng med frida på tamdemen, tjoflöjt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig ;)?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den !)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat ?:

RSS 2.0