den 12 augusti 2008

Idag var det sol och värme. Äntligen lite sommarväder:D!! Jag och emma tog cyklarna till edda, där mötte vi Thomas och Jepser i en spännande match i minigolf, jag höll nästan på att vinna :] men kom två efter Thomas tillslut ändå, ( ändå stolt tvåa) . Vi cyklade sedan ner till kyrkholmen och där hoppade vi från bron, badade. Måste erkänna att det var ruskigt kallt :]!


Vid mörkrets inbrott, vid halv 9, träffades ett gäng ungdommar hos elina. Vi alla var klädda i svart och vi målade ansiktet i kamoflerande färger . Sedan kilade vi alla ner till älven, tog en båt över till en av öarna och där började äventyret. Vi delade upp oss i två lag, och varsitt lag hade en skatt att gömma. Det gick ut på att hitta den andras skatt utan att bli tagen och förd till fängelset. Jag och min trogne Booba tog oss längst vatten, krypandes på alla fyra. Vi tog smidigt runt utan att bli upptäckta. Vid halv tolv tog vi oss hem genom att simma från ön, hihi, :] Det blev en jätte spännande kväll, med mkt trevligt folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig ;)?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den !)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat ?:

RSS 2.0