bla bla

Skola idag igen. Började med Naturkunskap B imorse, och jag tror faktiskt att det kommer bli kul ;D! Vår lärare är faktiskt riktigt rolig och om man tänker efter är det ju ganska intressant (A) ! Iallafall. Sen hade vi gemu , där sattes det igång direkt med att reppetera inför provet som kommer om några veckor (ganksa tufft). Tillsist men inte alls minst, 2,5 h Ljudteknik A med Birger. Och inte nog med det, det var bara teori idag så vi fick alltså sitta på en stol och lyssna till Birger i 2,5 timmar. Gansak tröttsamt!

Ikväll ska jag chilla med film eller nått ! Sen måste jag nog sätta igång att plugga lite matte, ska snart göra prov :)
Tack för mej !
Det gör mej gaaaaaaaalen! :D



 

 I like to be back :)





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig ;)?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den !)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat ?:

RSS 2.0