ännu en dag

Skola igen. Bara en kopp kaffe idag! Har haft två lekioner, svenska och kör. Väldigt mjuk start, har som inte gjort så mkt alls på lektionerna idag:S . Ja just ja, jag hade min första piano lektion idag, det var mkt mkt roligt :D Fick två kompläxor för att inte börja allt för svårt, vi gick igenom lite smått vadvi skulle spela under terminen, och jag vill välja en hel del själv :D! Ser verkligen fram imot amian pianolektioner nu, SKIT KUL!!!!!!!

Har varit på stan efter skolan, köpt fyra tröjor :] ! Ikväll blir det nog chill med claes, elin och frida :D Blir riktigt bra ! Har också en och annan läxa att göra i matte, engelska och piano. Men det kan man ju alltid göra sen (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig ;)?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den !)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat ?:

RSS 2.0