04.00

Igår på morgonen var jag ute och joggade :) mkt duktigt av mej, sen var jag bara hemma och chillade, tog lite kort för att fördriva tiden:

        m.fl :)



Sen for jag till skellefteåkraft arena för att hjälpa till inför körmenifationen eller vad den heter :) , DOm var rå duktigta på att sjunga .D är mkt stolt över minikören :) , ialla fall. Efter föreställningen kring halv 10 kom gusse och arwid hem till frida :) vi chillade hela natten lång, eller iallafall typ till fyra !:D , sen somnade vi bums!


      <- - trötta :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heheheheheh snygg billd. trevlig kväll iaf.. ;) (A)

2008-04-27 @ 14:49:29
Postat av: Anonym

kul att du börjat igen;D

2008-04-27 @ 14:55:30

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig ;)?

E-postadress: (det är bara jag som kan se den !)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat ?:

RSS 2.0